ON - LINE
21.
století je v plném proudu a řada nejrůznějších aktivit se přesunula do on-line
světa.
Na tomto prostředí je krásné to, že si v něm můžete pořídit vše do domácnosti,
od židle po rohlík, můžete si zde najít kamarády či lásku, hledat zde
zajímavosti o světe a tak dále. Profesně mě především zajímá, jak v tomto světe vydělat peníze a zalíbit se
lidem.
Jak hezky a kreativně zvládnout sociální sítě, jak poznat svou vlastní cílovou
skupinu a jak s ní pracovat.
Ne vždy vše musí být složité a překombinované, aby si vás lidé všimli, někdy
stačí nastavit byznys tak, aby dával smysl a měl nějakou trvanlivost. Nejčastěji toto vidím u klientů, kteří chtějí rozjet sociální sítě, a během tří
měsíců změní svou taktiku minimálně pětkrát. Proč? Někdy stačí být jen aktivní.
Marketing dělám přes 6 let, prošla jsem už několika firmami a vždy je to stejné:
nestabilní vedení na úkor marketingového oddělení, častý problém velkých i
malých firem. Je to škoda, proto je mým cílem naučit firmy umět si nastavit
cíle v marketingu.